Geoblog.pl    AgaM    Podróże    Kambodża, Tajlandia 2008    Ko Tao - spokojne zycie, monsun

Ko Tao - spokojne zycie, monsun

Tajlandia, Ko Tao

Poludnie
Wyspa ma 21 km2, mieszka tu ok. 800 rodzin rybackich. Wszedzie rosną kwitnące akacje, hibiskusy, mnóstwo różnych kwiatów, bananowce, kokosy. Na wyspie żyją małe małpy - gibbony, jest tu ich rezerwat i to by było na tyle ze zwierząt ;)
Wyspa jest zamieszkana głównie na obrzeżach, w środku góry porośnięte lasem tropikalnym.
Mieszkamy blisko jedynej na całej wyspie szkoły i jedynego posterunku policji ;) Pada ciepły monsunowy deszcz, zaraz wyjscie na obchód wyspy

Popoludnie
Wrocilysmy ze zwiedzania, zaliczylysmy kilka plaz, kapiel na kazdej i rezerwat malp ;)
Zwiedzanie na piechote ;) jednak wspinanie sie w tym klimacie i w tej wilgotnosci strasznie meczy, ledwo zyjemy.
Na obiad wzięłyśmy oczywiście rybę ;) przepyszna barakuda - podają tu dla każdego całą rybę usmażoną w różnych smakach, słodko, kwaśno, ale zawsze pikantnie.
Dzis slonca bylo tyle co kot naplakal ;) wlasciwie caly czas chmury, raz na jakis czas pare kropel spadlo, I uwaga- w dzungli wewnatrz wyspy atakowalo pare komarow :)
Dzis ponoc monsun zaczal sie zmieniac z letniego na zimowy..